• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Verzending

De bestelling wordt bezorgd op een dag en adres naar keuze. De bezorging wordt meestal gedaan op een pallet. Het kan voorkomen dat uw pakketten door meerdere bezorgdiensten geleverd worden omdat wij van Premium kerstpakketten samenwerken met verschillende leveranciers. Wilt u graag weten of uw pakketten door meerdere bezorgdiensten worden geleverd? Bekijk dan de volgende informatie op je factuur:

1. Zijn de eerste drie letters van de artikelcode bij ieder kerstpakket hetzelfde? Dan heeft u pakketten van één leverancier en worden de kerstgeschenken in één keer geleverd. 
2. Zijn de eerste drie letters van de artikelcode bij de pakketten verschillend? Dan heeft u pakketten van meerdere leveranciers en worden de pakketten op meerdere momenten op de door u gekozen dag geleverd. 


Transportkosten

Wanneer de waarde van de bestelling boven €1000,- ex. BTW komt betalen wij de verzendkosten voor reguliere verzending in Nederland.*  Is dit niet het geval? Dan gelden de volgende bezorgkosten:

- Transportkosten binnen Nederland bedragen €55,-
- Transportkosten naar België bedragen altijd €90,-

Voor transport naar Duitsland of andere landen vragen wij u om contact met ons op te nemen. De kosten voor vervoer moeten worden opgevraagd en zijn afhankelijk van de locatie, de grootte en het gewicht van de bezorging. 

Wilt u graag gebruik maken van huis-aan-huis bezorgservice? 

Ook dit is mogelijk. Neem hiervoor contact op met ons team zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.


Retourneren

De wet 'Koop op afstand' die retourneren mogelijk maakt voor consumenten bestaat niet voor zakelijke klanten.

Voor consumenten gelden de volgende voorwaarden:

  • Producten kunnen retour worden genomen binnen een zichttermijn van 14 dagen. Dit betekent dat je vanaf het moment van bestellen 14 dagen de tijd hebt om het product te retourneren. Neem hiervoor eerst contact op met ons team via [email protected]
  • Kosten voor retourzendingen worden niet vergoed door premiumkerstpakketten.
  • Binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending zorgen wij ervoor dat je het verschuldigde bedrag terug ontvangt via de betaalmethode waar je bij aankoop gebruik van hebt gemaakt, mits de retourzending een geldige reden heeft.

Voor meer specifieke informatie omtrent de wet 'Koop op afstand' verwijzen wij u naar de website van de Consumentenbond.

Reden voor retour:

  • Het product is niet op de gewenste afleverdatum aangekomen
  • Het geleverde product komt niet overeen met uw bestelling

Is er een product in gebreken, bijvoorbeeld beschadigd of kapot? Dan vragen wij u contact met ons op te nemen zodat we een geschikte oplossing kunnen vinden. 


Algemene voorwaarden 2023

Op al onze verkopen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.