• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen

Frequently Asked Questions (FAQ)

Op deze pagina beantwoorden wij de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Dan helpen wij u natuurlijk graag verder. Neem telefonisch, per mail of chat contact op met ons team.

 

Bestellen

Hoeveel kerstpakketten moet ik minimaal bestellen?
Als er bij een kerstpakket sprake is van een minimumafname staat dit duidelijk bij het pakket vermeld. Daarnaast is het dan ook niet mogelijk om minder dan dit aantal te selecteren. De meeste van onze kerstpakketten hebben geen minimumafname en kunt u vanaf 1 stuk bestellen. Daarnaast hanteren wij een minimum orderbedrag van €150,- excl. BTW.

Tot wanneer kan ik kerstpakketten bestellen?
U kunt een bestelling plaatsen tot 22 december. Wij raden u aan tijdig te bestellen om te voorkomen dat het pakket naar keuze al is uitverkocht. 

Zijn jullie kerstpakketten altijd voorradig?
Het kan voorkomen dat een kerstpakket niet meer voorradig is, dit zullen wij altijd vermelden bij het desbetreffende kerstpakket. Er geldt: Zo lang de voorraad strekt.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?
U kunt eenvoudig een offerte aanvragen door een mail te sturen naar [email protected]. Wij verzoeken u om de volgende informatie naar ons te sturen:

- Gekozen kerstpakket(ten)

- Aantal kerstpakketten

- Bezorgdatum

- Bezorgadres

Wij sturen u alle informatie die u nodig heeft om een weloverwogen keuze te kunnen maken.

Is het aanvragen van een offerte gelijk aan het plaatsen van een bestelling?
Het aanvragen van een offerte is niet gelijk aan het plaatsen van een bestelling. Nadat u een offerte heeft ontvangen en een keuze heeft gemaakt dient u eerst de offerte op juistheid te controleren. U kunt hierna eenvoudig overgaan tot het plaatsen van uw bestelling door ons reactie te sturen op de offerte mail. 

Hebben jullie mijn bestelling in goede orde ontvangen?
Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u van ons direct een orderbevestiging. Heeft u geen bericht ontvangen of heeft u vragen over uw bestelling? Dan kunt u altijd telefonisch, per mail of chat contact opnemen met onze klantenservice.

In mijn winkelwagen staan twee verschillende BTW tarieven, waarom is dit?
Bij kerstpakketten is er door de inhoud sprake van twee verschillende BTW-tarieven. Zo geldt voor voedingsmiddelen een BTW-tarief van 9% en voor non-food producten een BTW-tarief van 21%. Om dit correct te kunnen verwerken in uw winkelwagen worden deze BTW-tarieven gescheiden weergegeven. 

 

Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een leverdatum kiezen. De kerstpakketten worden op de dag naar keuze bezorgd tussen 08:00 - 18:00. 

Zijn er bezorgkosten verbonden aan mijn bestelling?

Wanneer de waarde van de bestelling boven €1000,- ex. BTW komt betalen wij de verzendkosten voor reguliere verzending in Nederland.*  Is dit niet het geval? Dan gelden de volgende bezorgkosten:

- Transportkosten binnen Nederland bedragen €55,-
- Transportkosten naar België bedragen altijd €90,-

Voor transport naar Duitsland of andere landen vragen wij u om contact met ons op te nemen. De kosten voor vervoer moeten worden opgevraagd en zijn afhankelijk van de locatie, de grootte en het gewicht van de bezorging. 

Wilt u graag gebruik maken van huis-aan-huis bezorgservice? 

Ook dit is mogelijk. Neem hiervoor contact op met ons team zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De kerstpakketten worden per pallet of pakketpost door de bezorgdienst geleverd op de benedenverdieping van uw organisatie. Alle kerstpakketten worden verpakt in een passende geschenkdoos.

Ik heb verschillende kerstpakketten besteld maar nog niet alles ontvangen, hoe kan dit?
Premium Kerstpakketten werkt samen met verschillende leveranciers om zo een divers aanbod  kerstpakketten te kunnen aanbieden. Het kan zijn dat u pakketten heeft gekozen van verschillende leveranciers, in dit geval ontvangt u alle pakketten op de door u gekozen dag op verschillende momenten. Heeft u hier een vraag over, neem gerust telefonisch contact op met onze klantenservice.

*M.u.v. huis-aan-huis levering

Betalen

Wat is de betaaltermijn van mijn bestelling?
Uiterlijk tien dagen vóór de bezorgdatum van uw kerstpakketten dient de betaling te zijn voltooid. Na het ontvangen van uw bestelling sturen wij een opdrachtbevestiging en factuur voor uw persoonlijke administratie. Indien wij de betaling tien dagen vóór bezorging niet hebben ontvangen, zijn wij genoodzaakt om uw bestelling te annuleren.

Is achteraf betalen mogelijk?
Achteraf betalen is niet mogelijk, wel kunt u betalen op factuur. Daarnaast kunt u bij ons gemakkelijk gebruik maken van diverse betaalmethoden, terug te vinden bij het afronden van uw bestelling.

Visa betaalmethode   Bankoverschrijving betaalmethode    Mastercard betaalmethode    PayPal betaalmethode   Visa Betaalmethode



Klachten

Er is een product uit een kerstpakket in gebreken.
Allereerst onze excuses. Wij vinden het erg vervelend dat een product niet naar behoren bij u is aangekomen. Op al onze artikelen zit fabrieksgarantie, stuur ons een mail met daarin een beschrijving van het gebrek en een foto onder vermelding van uw ordernummer en wij zullen binnen één werkdag laten weten hoe wij verder zullen handelen. Is er een andere reden waarom u graag iemand wilt spreken over een product uit het kerstpakket? Wij staan u graag te woord, neem gemakkelijk telefonisch of per mail contact met ons op.

Overige vragen

Is er een brochure van Premium Kerstpakketten?
Bij Premium Kerstpakketten kunt u ons assortiment kerstpakketten online bekijken. Wij maken geen gebruik van een fysieke brochure. Dit doen wij mede met het oog op het milieu alsook omdat wij u op deze manier gemakkelijk en snel kunnen informeren over de voorraad van onze kerstpakketten.

Staat uw vraag er niet bij? Dan helpen wij u natuurlijk graag verder via de Klantenservice