• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen

Frequently asked questions (FAQ)

Op deze pagina beantwoorden wij de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Dan helpen wij u natuurlijk graag verder, neem telefonisch, per mail of chat contact op met ons team.

 

Bestellen

Hoeveel kerstpakketten moet ik minimaal bestellen?
Wij hanteren voor een aantal kerstpakketten een minimumafname van vijf pakketten, dit wordt duidelijk vermeld bij het desbetreffende kerstpakket. Daarnaast hanteren wij een minimum orderbedrag van €150,- excl. BTW.

Tot wanneer kan ik kerstpakketten bestellen?
U kunt een bestelling plaatsen tot 21 december. Wij raden u aan tijdig te bestellen om te voorkomen dat het pakket naar keuze al is uitverkocht. 

Zijn jullie kerstpakketten altijd voorradig?
Het kan voorkomen dat een kerstpakket niet meer op voorraad is, dit zullen wij altijd vermelden bij het desbetreffende kerstpakket. Er geldt: Zo lang de voorraad strekt.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?
U kunt eenvoudig een offerte aanvragen door een mail te sturen naar [email protected]. Geef aan welk kerstpakket u aanspreekt en de hoeveelheid waarom het zou gaan en wij sturen u alle informatie die u nodig heeft om een weloverwogen keuze te maken. Het is bij ons ook mogelijk om kerstpakketten op maat vorm te geven, kijk hiervoor bij kerstpakket samenstellen of neem telefonisch of per mail contact met ons op. 

Is het aanvragen van een offerte gelijk aan het plaatsen van een bestelling?
Nee, bij het aanvragen van een offerte is er geen sprake van het plaatsen van een bestelling. Nadat u een offerte heeft aangevraagd krijgt u van ons alle informatie toegestuurd die u eerst dient te checken, eventueel wijzigen of accepteren, alvorens u kunt overgaan tot bestellen.

Hebben jullie mijn bestelling goed ontvangen?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons direct een orderbevestiging. Heeft u geen bericht ontvangen of heeft u vragen over uw bestelling, dan kunt u altijd telefonisch, per mail of chat contact met ons opnemen. 

In mijn winkelwagen staan mijn gekozen pakketten dubbel, waarom is dit?
Bij kerstpakketten is er door de inhoud sprake van twee verschillende BTW-tarieven. Zo geldt voor voedingsmiddelen een BTW-tarief van 9% en voor non-food producten een BTW-tarief van 21%. Om dit correct te kunnen verwerken in uw winkelwagen worden deze BTW-tarieven gescheiden weergegeven. Geen zorgen, u ontvangt niet tweemaal het aantal pakketten.

 

Bezorgen

Weten jullie wanneer mijn order wordt bezorgd?
Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een dag van bezorging kiezen. De kerstpakketten worden op de dag naar keuze bezorgd tussen 08:00 - 18:00. 

Zijn er bezorgkosten verbonden aan mijn bestelling?
Voor het leveren van kerstpakketten in Nederland wordt een bedrag van €45,- in rekening gebracht, voor levering in België bedragen de bezorgkosten €70,-. Bij een bestelling boven de €600,- excl. BTW betalen wij de bezorgkosten voor u. Ook is huis-aan-huis bezorging mogelijk, neem hiervoor contact op met ons team.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De pakketten worden door de bezorgdienst geleverd op de benedenverdieping van uw organisatie. De pakketten worden geleverd op een pallet en uw pakketten zitten in een passende cadeauverpakking. 

Ik heb verschillende pakketten besteld maar nog niet alles ontvangen, hoe kan dit?
Premium Kerstpakketten werkt samen met verschillende leveranciers om zo een diversiteit aan kerstpakketten te kunnen aanbieden. Het kan zijn dat u pakketten heeft gekozen van verschillende leveranciers welke zelf de levering verzorgen. In dit geval ontvangt u alle pakketten op de door u gekozen dag op verschillende momenten. Heeft u hier een vraag over, neem gerust telefonisch contact op met ons team.

 

Betalen

Wat is het betaaltermijn van mijn bestelling?
U dient uiterlijk tien dagen vóór de bezorgdatum van uw pakketten te betalen. Na het ontvangen van uw bestelling sturen wij een opdrachtbevestiging en factuur voor uw persoonlijk administratie. Indien wij de betaling tien dagen vóór bezorging niet hebben ontvangen, zijn wij genoodzaakt om uw bestelling te annuleren.

Is achteraf betalen mogelijk?
Achteraf betalen is niet mogelijk, wel kunt u betalen op factuur. Daarnaast kunt u bij ons gemakkelijk afrekenen met een divers aantal betaalmethoden. 

Visa betaalmethode   Bankoverschrijving betaalmethode    Mastercard betaalmethode    PayPal betaalmethode   Visa Betaalmethode



Klachten

Er is een product uit een kerstpakket in gebreken.
Allereerst onze excuses. Wij vinden het erg vervelend dat een product niet naar behoren bij u is aangekomen. Op al onze artikelen zit fabrieksgarantie, stuur ons een mail met daarin een beschrijving van het probleem (eventueel een foto) en uw ordernummer en wij zullen binnen één werkdag reageren en laten weten hoe wij verder zullen handelen. Is er een andere reden waarom u graag iemand wilt spreken over een product in het pakket? Wij staan u graag te woord, neem gemakkelijk telefonisch of per mail contact met ons op.

Overige vragen

Is er een brochure van Premium Kerstpakketten?
Bij Premium Kerstpakketten kunt u ons assortiment kerstpakketten online bekijken. Wij maken geen gebruik van een fysieke brochure. Dit doen wij mede met het oog op het milieu alsook omdat wij u online gemakkelijk en snel kunnen informeren over de voorraad van onze pakketten.

Staat uw vraag er niet bij? Dan helpen wij u natuurlijk graag verder via de contactpagina.