• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Meest gestelde vragen

Frequently asked questions (FAQ)

Op deze pagina beantwoorden wij de meest gestelde vragen. Staat u vraag er niet bij? Dan helpen wij u natuurlijk graag op de contactpagina

Bestellen

Hoeveel kerstpakketten moet ik minimaal bestellen?
Wij hanteren geen minimum aantal pakketten. Echter hebben wij wel een minimum orderbedrag van €150,- ex. BTW.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Dit kan eenvoudig door een mail te sturen naar [email protected]. U geeft bij ons aan voor welke pakketten en welke hoeveelheid u graag informatie ontvangt, wij verzorgen de offerte. Het is ook mogelijk om een pakket geheel naar eigen inzicht samen te stellen. Kijk hiervoor bij ons maatwerk

Is het aanvragen van een offerte gelijk aan het plaatsen van een bestelling?
Nee bij het ontvangen van de offerte is er geen sprake van een geplaatste bestelling. Ben je tevreden over de offerte en wil je graag bestellen? Stuur de offerte ondertekent naar ons om de bestelling definitief te plaatsen.

Hebben jullie mijn bestelling goed ontvangen?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons zo snel mogelijk een bevestiging. Tijdens kantooruren zal dit binnen een aantal uur zijn. Mocht u vragen hebben over uw bestelling kunt u contact met ons opnemen. 

Tot wanneer kan ik kerstpakketten bestellen?
U kunt bestellen tot 20 december. Wel raden wij u aan om tijdig te bestellen om te voorkomen dat het pakket naar keuze al is uitverkocht. 

Zijn jullie kerstpakketten altijd voorradig?
Het kan zijn dat een pakket niet langer op voorraad is. Deze informatie kun je terugvinden bij de desbetreffende pakketten. Zolang de voorraad strekt, wees er dus snel bij. 

In mijn winkelwagen staan mijn gekozen pakketten dubbel. Waarom is dit?
Bij kerstpakketten is er door de inhoud sprake van twee verschillende BTW tarieven. Zo zijn er producten met 9% BTW en producten met 21% BTW. Om dit correct te kunnen verwerken in uw winkelwagen wordt elk BTW tarief los genoemd. Geen zorgen u ontvangt niet het dubbel aantal pakketten.

Bezorging

Weten jullie wanneer mijn order wordt bezorgd?
Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een dag van bezorging kiezen. Helaas weet onze afdeling transport niet hoe laat uw kerstpakketten precies ij u zijn. Wel kunt u van tevoren een dagdeel selecteren voor bezorging. De bezorgservice probeert hier zo goed mogelijk rekening mee te houden. De pakketten worden op de dag naar keuze bezorgd en altijd tussen 08:00 - 18:00. 

Zijn er bezorgkosten verbonden aan mijn bestelling?
Voor het leveren van de pakketten wordt een bedrag van €45,- in rekening gebracht binnen Nederland. Wil je laten bezorgen in België? Dan zijn de kosten €70,-. Bij een bestelling boven de €600,- ex. BTW betalen wij de bezorgkosten. 
Liever bezorging aan huis? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De pakketten worden door de bezorgdienst geleverd op de benedenverdieping van uw organisatie. De pakketten worden geleverd op een pallet en uw pakketten zitten in een mooie passende cadeauverpakking. 

Ik heb verschillende pakketten besteld maar niet alles ontvangen.
Premium Kerstpakketten maakt gebruik van verschillende leveranciers om zo het beste aanbod te hebben. Het kan zijn dat u pakketten heeft gekozen van verschillende leveranciers welke elk verantwoordelijk zijn voor de eigen levering. In dit geval ontvangt u alle pakketten op de door u gekozen dag, maar zullen er meerdere levermomenten zijn van verschillende transporteurs. Bij twijfel mag u altijd contact met ons opnemen. 

Betaling

Wat is het betaaltermijn van mijn bestelling?
U dient uiterlijk 7 dagen vóór de bezorgdatum van uw pakketten te betalen. Na het ontvangen van uw bestelling sturen wij een opdrachtbevestiging en factuur voor uw persoonlijk administratie. Wanneer wij de betaling 7 dagen vóór bezorging niet hebben ontvangen kunnen wij uw bestelling jammer genoeg niet leveren.

Is achteraf betalen mogelijk?
Helaas is achteraf betalen niet mogelijk. U kunt bij ons gemakkelijk afrekenen met een divers aantal betaalmethoden. 
Visa betaalmethodeBankoverschrijving betaalmethode Mastercard betaalmethode PayPal betaalmethode Visa Betaalmethode


Klachten

Er is een product uit een kerstpakket in gebreken.
Allereerst onze excuses. Wij vinden het erg vervelend dat een product niet naar verwachting is. Op al onze artikelen zit de standaard fabrieksgarantie. Stuur ons een mail met daarin een beschrijving van het probleem (eventueel een foto) en uw ordernummer. Wij zullen binnen één werkdag reageren en laten weten hoe wij verder zullen handelen. Is er een andere reden waarom u graag iemand wil spreken over een product in het pakket? Wij staan u graag te woord. U kunt op een divers aantal manieren contact opnemen via onze contactpagina

Overige vragen

Is er een brochure van Premium Kerstpakketten?
Bij Premium Kerstpakketten kunt u ons aanbod van pakketten online inzien. Wij maken geen gebruik van een fysieke brochure. Dit doen wij niet alleen met oog op het milieu maar ook omdat wij u online direct kunnen informeren over de voorraad en daarmee beschikbaarheid van onze pakketten.