• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Meest gestelde vragen

Hieronder vindt u een lijst waarin veel gestelde vragen over onze kerstpakketten en diensten zijn opgenomen. Deze vragen staan in categorieën.
Staat uw vraag er niet bij, stuur dan een e-mail naar info@premiumkerstpakketten.nl of bel tijdens kantooruren met onze klantenservice 088-0225245.

Vragen over het doorgeven van een bestelling kerstpakketten

  • Hoeveel kerstpakketten moet ik minimaal bestellen?
    Wij hanteren een minimum aantal van 5 pakketten.
  • Is het aanvragen van een offerte voor kerstpakketten gelijk aan het plaatsen van een bestelling?
    Nee, pas wanneer u akkoord geeft op de vrijblijvende offerte en deze correct ingevuld en ondertekend naar ons terugstuurt, is het een officiële bestelling van kerstpakketten. Het terugsturen van de offerte kan per post, e-mail of fax.
  • Hoe kom ik erachter of mijn online bestelling kerstpakketten goed bij premiumkerstpakketten ontvangen is?
    Wanneer u tijdens kantooruren een bestelling kerst pakketten aan ons doorgeeft, ontvangt u zo snel mogelijk een bevestiging van ons. Heeft u niets van ons gehoord, of heeft u vragen over uw bestelling? Bel dan tijdens kantooruren naar onze klantenservice 088-0225245.
  • Wat is de uiterlijke besteldatum voor kerstpakketten?
    Bestellen kan altijd! Zelfs tot 23 december. Let op: zolang de voorraad strekt.
  • Zijn jullie kerstpakketten altijd voorradig?
    Wanneer een kerstpakket onverhoopt uitverkocht raakt, vermelden wij dit bij het betreffende kerstpakket op onze website
     

Vragen over het bezorgen van kerstpakketten

  • Weten jullie welk dagdeel de kerstpakketten bezorgd worden?
    U kunt vooraf uw voorkeur aangeven. Hiermee proberen we zoveel mogelijk rekening te houden. Helaas weet onze afdeling transport niet hoe laat uw kerstpakketten precies bij u zijn. Wel kunt u er zeker van zijn dat wij de kerstpakketten bezorgen op de door u aangegeven dag. Wij bezorgen tussen 8.00 uur en 18.00 uur.
  • Moet ik betalen voor het transport van de kerstpakketten?
    Bij een bestelbedrag boven de €600,- zijn de transportkosten van de kerstpakketten gratis. Voor het transport van kerstpakketten met een bestelbedrag onder de €600,- brengen wij €45,00 in rekening. Huis-aan-huis- en/of bezorging in het buitenland is mogelijk. Hiervoor gelden andere tarieven. Bel voor meer informatie naar onze klantenservice 088-0225245.
  • Hoe bezorgt premiumkerstpakketten uw kerstpakketten?
    Wij leveren de kerst pakketten op de benedenverdieping van uw organisatie. Wij leveren de kerstpakketten in passende cadeauverpakkingen. Wij bezorgen uw kerstpakketten op pallets.
  • Ik heb meerdere varianten kerstpakketten besteld, maar bij de levering zijn niet alle varianten pakketten geleverd. Hoe kan dit?
    Wanneer u meerdere varianten pakketten besteld, kan het zijn dat deze door verschillende leveranciers worden aangeboden. Iedere leverancier verzorgt zelf de levering. Het is daardoor mogelijk dat de pakketten op verschillende momenten op de dag worden geleverd.

 

Vragen over de betaling van uw kerstpakketten

  • Wanneer moet ik mijn kerstpakketten betalen?
    U dient uiterlijk 7 dagen voor de bezorgdatum van uw kerstpakketten te betalen. Wanneer wij uw opdracht hebben ontvangen, sturen wij u een opdrachtbevestiging en factuur toe zodat u voldoende tijd heeft om deze in uw administratie te verwerken. Stagnatie in de betaling en daardoor te late aflevering van uw opdracht kan zo worden voorkomen.
  • Is achteraf betalen mogelijk?
    Nee, u dient uiterlijk 7 dagen voor de bezorgdatum van uw kerstpakketten te betalen.

 

Klachten

  • Een product uit een kerstpakket is in gebreken?
    Op al onze artikelen zit fabrieksgarantie. Wilt u gebruik maken van deze garantie, stuur dan een e-mail met daarin de vermelding van het probleem naar onze klantenservice. Zij laten u binnen enkele werkdagen weten hoe zij verder handelen. Wilt u geen beroep doen op de fabrieksgarantie maar heeft u wel behoefte om iemand te spreken over een bepaald product in een kerstpakket? Bel dan naar onze klantenservice 088-0225245. Zij beoordelen uw klacht en zoeken eventueel naar een oplossing voor uw probleem. U kunt een product met gebreken altijd retour zenden. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Na ontvangst sturen wij u kosteloos een nieuw product terug. In onze algemene voorwaarden vindt u meer informatie over het retourneren van producten.
  • Hoe wordt er omgegaan met klachten over onze diensten of kerstpakketten?
    Wij streven ernaar onze diensten perfect uit te voeren. Wanneer er door mensenwerk of technische problemen iets mis gaat, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice 088-0225245. Zij gaan proberen uw klacht zo goed mogelijk op te lossen. Premiumkerstpakketten is aangesloten bij Thuiswinkel Keurmerk. Wij houden ons ten alle tijden aan de strenge kwaliteitseisen die dit keurmerk stelt. Daarom garanderen wij een correcte afhandeling van uw bestelling kerstpakketten. Bij klachten of geschillen kunt u terugvallen op de voorwaarden die Thuiswinkel Keurmerk stelt.

 

Overige vragen

  • Heeft u een brochure?
    Wij zijn drie van de grootste kerstpakkettenleveranciers in Nederland en daarom kunt u zich vast voorstellen dat het aanbod kerstpakketten op premiumkerstpakketten te omvangrijk is voor een brochure. Dankzij onze handige zoekfilter, kunt u ondanks ons grote aanbod toch gemakkelijk en snel het beste kerstpakket vinden.
  • Ik heb een andere vraag
    Als uw vraag er niet bij staat, verzoeken wij u tijdens kantooruren contact op te nemen met onze klantenservice, 088-0225245. E-mailen kan altijd, wij beantwoorden al uw vragen tijdens kantooruren.